26 Ocak 2013 Cumartesi

İdristen Muammere: 'İnşallah siz de benim gibi 18 ayda değil...'

İçişleri Bakanı İdris Naim Şahin, görevini yeni Bakan Muammer Güler'e devretti. Şahin'in teslim töreni sırasında söyledikleri ise bu görev değişikliğine oldukça üzüldüğünü gösterdi.

İçişleri Bakanlığı görevini Muammer Güler'e devreden İdris Naim Şahin eleştirilere de yanıt verdi.

Personelinin yaptıklarının tartışılmasına gönlünün razı olmadığını dile getiren eski bakan Şahin, "Bakanlık personeli üzerine düşeni yaptı.


İsteyen benim performansımı istediği gibi değerlendirebilir, tartışabilir. Benim için önemli olan sayın Başbakanımız ve Cumhurbaşkanımızdır" dedi.

Görevden alınmasına da gönderme yapan Şahin, "İnşallah siz de benim gibi 18 ayda 20 günde değil, gönlünüzün istediği zaman ayrılırsınız" diye konuştu.

Güler ise konuşmasının sonunda yeni Milli Eğitim Bakanı Nabi Avcı'nın dün devir teslimde söylediği sözlerine gönderme yaptı ve "Az laf çok iş yapacağız, acele etmeyeceğiz ancak çabuk olacağız" dedi.

Şahin ise ise bu sözlerin ardında gülerek "Trafik konusunda etmeyeceğiz ama görevden ayrılırken acele edelim değil mi?" diye sorunca Güler "Yok o anlamda söylemedim sayın Bakanım" diye yanıtladı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

SESSİZ KALMA.